2006/02/12

Anlam

Ben biliyorum Onun buraya ne kadar yakıştığını. İçimi acıtan bi düşünce orda öylece, yalnız olduğunu bilmek. Ama biliyorum. Yıllarca hep böyleydi zihnimde. Yıllarca öyle olmasın artık;dileğim. Farkındayım, bi okuyucu içinm olmadı yazılanlar. ama farkındaysan fotoğraf da bi seyirci için çok anlamsız:)Benim yüklediğim anlamın sende de olması için Onun seninde olması lazım. O sadece benim;) Hehe:P Hiç bişi anlamdın di mi. Boş ver;)


Foto:Hacer:) (Çeçen diyo ki çalınmasın die adımı yazmalıymışım:) )

2006/02/03

Biten Tatiller Ve Geri Dönen Yorgun Tatilciler:P

Neydi bu leyyyn:P Yaz tatili gibi hiç bitmeyecek sandım:P AA ne ayıp hacer ,senin gibi cici bi kıza yakışıyo mu leyyn meyn. Cıkss. Tatiller insanın vücut fonksiyonlarını yavaşlatıyo. Veriyolar abicim kocaman tatiller. Yani atıyolar bizi engin tatillerin kucağına, sonra bi sabah zınk diye bitiveriyo enginmiş gibi görünene tembellik! Hedi kızım kalk çalış, oku, yaz, cız...Öğleye uzayan uykuları uykusuzluklara devşir bi süre:S Esne de esne. Bunca uzatınca tatili bi de tatilden çıkışa hazırlık devresi vermeliler bize:) Mesela ilk hafta yarım gün okul olabilir. Sonra saat saat artırsınnar falan.
Bu bi ısınma yazısıydı. Bazılarının zannedip sevinç çığlıkları attığı gibi ölmedim:P Geliceğimdir arada sırada;) Selam dostlarım, yan pencereler dolusu blogcu yoldaşlarım:)