2009/02/25

Bıdık diş çıkarıyor. Öyle ki halihazırda çıkmış olan dier dişcikleri mütemadiyen gıcırdıyor:P Pek asabi yani. Heyyt ülen naraları koparıyor adeta:P Her şeye kızıyor, her bişiyi istiyor. Dur, bekle, filan kar emiyor da etmiyooor. Ben bunlarla boğuşurken günlerdiiiir, bu akşam alt kattaki sakin (eskiidendiii çooook eskideeen:P) kapıma dayandı. Eşimin yeğeni açtı kapıyı. Ben hole çıktığımda o huzura duhleylemiş, göbeğinde bağladığı eleriyle fırçaya hazır bekliyordu. Çaktım hemen davayııı. Hakikat;O kiracı, biz ev sahibiyiz. Manzara; o ev sahibi biz kiracıyız:P Hadiseyi çaksam da saflığa vurup en hallice odaya onu buyur ettim. " oturmaya gelmedim.." filan dese de gösterdiğim yere oturdu. Kaynadııı, köpürdüü, taştııı. Çok gürültü yapıyomuşuz. 'Gürültü çıkmasın die elimden geleniyo yapıyorum, bundan sonra da yapmaya devam edeceğimdir' cümlesini kaç kere yineledim bilmiyorum. O kavga etmek istiyordu belli. Ama açıkça dedim, ben kavga etmiicem, havamda değilim:P Hem çok manyakça olur, ben olayı kabulleniyorum ve caresi için halihazırda çabaladığım gibi gelecek içinde devam mesajı veriyorum, eee, nie kavga edicez. Dediğim gibi, o gelirken niyeti bozmuş ya, kavga etmememiz fikrine alışamadı. Bi süre tek taraflı fırtına kopardı. Kiracılarla muhatab olan kaynıma ve kayınpederime olayı yansıtma gibi bişi ile tehdit etti beni:P(ki olay yeğenim(eşimin yeğeni) tarafından akşam zaten söz konusu kişiler ve daha fazlasına yetiştirilmiş bile:P) Sonra baktı olmuyo, kalktı, çıkarken bişi demeden çıkıp kapıyı çekti. Ardından kapıyı açıp' güle güle dedim':P o da ii akşamlar dilemek zorunda kaldı. Neydi bu şimdi? Bu sıra sık karşılaştığım gerip diyaloglardan biri. Buradan giderek daha da soğuyorum. Öyle bi halleri var ki ya can ciğer olmalıyız ya düşman. Bi de biriyle sorun yaşarsan dierleri de sorun çıkarıyo:P Hepimiz birimiz, birimiz hepiciğimiz için!
Gitmek istiyorum, alt komşumun toprak olduğu bir yere... Gitmek istiyorum. Üst komşum da gökyüzü olsun;)
Hee, olayı naklettiğim B.'nin fikri, bıdığı alt komşuma teslim etmem yolundaydı. "Al işte sorumlu bu, nabacaksan yap, aranızda halledin" deseymişim a:)

2009/02/22

Üç nokta kaçamakları lazım hayata. Sıkıştığın an üç tane nokta mıhlayıp ardına, tüyüvereceksin. Yaptığın manyakça bişi olsa da ardındaki üç noktanın şiirselliği hürmetine affedilecek. Yoksa dönüp dönüp hata dillendirmeler, iki de bi ' ben şöle yapmıştım a, şundan sebeble... böle etmiştim ya tamammen o kaynaklı ...' vs bitmez tükenmez bi sıkıntı. Sonra insan arada sadece o an dilediği (ve bi daha asla görmek istemediği ) şeyler de yapabiliyor:P Bi de hakikatli üç nokta koyunca ardına ... Hiç olmamış gibi keyfimizce akalım.
Böğğğkk. Kim bu içimdeki şey!? Euzubillahi ...

2009/02/21

Bi sürü proje var kafamda. Önce uyku kaçırır cinsten bi planlamaya geçiyorum. Sonra soldan soldan 'boşveer'ler basıyor mekanı:P Sonra ' daha sonra da olur...' lar da teşrif edincee... Elimde sadece uykusuz kalmışlığım kalıyor. Yuhh!

2009/02/14

Horlayan biri karşısında insan nasıl da aciz kalıyor.
Önce sabrediyoooor.
Sonra çaktırmadan bi iki tepik atıyor. "Ayh, yanlışlıklan oldu" kabilinden bi iki ufak dirsek. "Dönerken çarptım" ayağına bi- iki sarsma.
Yok bree, faydasız.
Kibarca ve masumca, hani sırf onun iyiliği için(miş gibiii) hafifçe sarsıp "Canım rahat nefes alamıyorsun (yani korkunç horluyorsuuuun!!!) diğer yanına döner misin? " ricasında bulunuyor.
Cıks.
E sözkonusu insanın da bi haddi, raddi var.
İçine dönüp ilk raundda çitten atlattığı koyun sürüsünü gerisin geri atlatıyor.
Keçiler koyunlara karışıyor.
Keçiler ağılı zapdediyor.
Daha bi gergin solumaya başlıyor insan. Hani konuşsa kaba şeyler söyleyebilir. Allahtan konuşmuyor. Acziyetini sırtlanıyor. Mağlubiyetin çökettiği omuzlarının altında ezilerek mutafağa gidiyor. Çayı ısıtıp fıstıklı çikolatacıklar eşliğinde internette gezintiye çıkıyor, insan ...

2009/02/06

...

Bu sene ne çok hasta oldu babacığım. Hepside böyle aniden ... Biraz da ablamın Dr olmasının etkisiyle tedavileri de acilen oldu hamdolsun. İki ay içinde iki müdahele geçirdi Babişim. Şimdi hamdolsun çok iyi. İnşeallah bundan sonrası onun için sağlık olur. Bu sebeble yine yeniden acilen onun yanına gitmiştik. İki gün kalıp döndük.
Bıdık artık dedesini tanıyor ve çok seviyor. Bıdı bıdı bişiler diyor ciddiyetle. Dedesi ne kadar cıvısada severken bizimki devam ediyo. Ta ki gıdı gıdı faslına kadar. Sonrası kikirik.
Ne hoş nimetler bunlar.