2005/10/24

Hocaam, hocaaaam.

Hocam bilmezsiniz çalışmak ne zor bişiy uzakken her şeye. Bilemezsiniz ki bi öğrenci bi şeye nasıl uzak kalır. Ya da hangi öğrenci hangi şeye ne şekilde bi uzaklıktadır. Bilemezsiniz hocam bi defterin nasıl seraba bi bakışla, nasıl fersahlık dil çıkarıp nanik yapma vaziyetlerinde olabileceğini yan masa üstlerinden. Bilemezsiniz sıcak bi yatağa tercih edilemeyen, edilemeiyecek hiç ciddi bulunmayan bi ders çalışma zorunluluğunun vicdani rahatsızlığını. Sonra siz eşit mesafedeki pc ve kitap ikileminin nasıl çözümlenebileceğini de bilemeyebilirsiniz. Siz öğrencilikten soyunduktan beri öğrencilere dair (notlar, sınıf noları vb hariç:) ) hiç bişiy bilmemeye mahkum edildinizz:P elbette bilirsiniz ya resim tekniklerini, bi çocuk nasıl öle pat die büyür, bi msj nasıl zekr ediliveriri körpe dimağına, nasıl cıldırtılır bi çocuk:P nasıl sukunete davet edilir, nasıl renklendirilir kısa okul soluklanmaları, nasıl okunur bi çocuğun oyunsal msjları.. bilirsiniz el-hak. Nasıl yorulur bi çocuk, nasıl büyür minicik içinde, nasıl acır bi anda, nasıl kanar kocaman, nasıl ağlar, nasıl güler, büyümek nasıl bıktırıcı, nasıl eza olabilir, bunları da bilirmisiniz. Nasıl donar yok denilen ayazda. Ben bilmiyorum. İçimdeki adına yaşadığım pek çok şey bile zaman zaman yeni bişey gibi, misafirsel bi tazelikle görünebiliyor bana. Hocam anlamıyorum bazen içimdekini. Bazen çok abuk, çok gereksiz, çok yaşlı, hastalıklı, bazen çekilmiyecek kadar şımarık... olabiliyor.
yarın bi sınavım var hocam oyalamıyın beni:)
(devam ediceekk. az sonra diil:P )
Vaz geçtim ya, böle nie neden die birine yüklenmek bana hiç yakışmıyo:P Kaldı ki Hocamla aramda hiç bi sorun mevzu bahis diil:) Aksine "biliyorum biliyorum o da beni seviyoooo. Çoook çalışmam lazım çoook" lakırdıları yapıyorum. yani ki bu yazııı devam etmiycek, güncelliğini yitirmesi ve popüler bulunmaması sebebiynen:P İlgilenenlerin ilgisiz kalmaları tavsiye edilip, Allahtan cümlesi için sabır niyaz edilir:P

10 yorum:

incbizz dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
emine dedi ki...

Hacer senin bu Hoca hoca olarak mı doğmuş allasen amma yüklenmişsin hee nie bilmesin hoca olmuş geçmiş o yollardan ee sen böle bi yazı yazdın ya hocalık yolundasın sıra sana geçmiş :P :)

Hacer dedi ki...

dedik ya kızım, öğrencilikten soyunalı beri öğrenciler hakkında .... gibi bi cümle:) iyi okumamışın işteee, cık cık cık. Yavrum evladım dersini çalış, başına cetveli yiycen:P Bi de sen bilmiyomusun ki bu tarz serzenişler çok yaygın bi tarz:) Hani benim gençliğim anneeee vb serzenişler dağınık annelere söylenmiş özel msjlar diil herhalde di mi:)

Ufuk Ilter dedi ki...

Dünyanın en zor mesleği.. Öğretmenlik.

Hacer dedi ki...

dünyanın en zor, en şirin, en zengin, en fakir, ama en en en en güzel mesleğine hazırlanıyorum:)

sebat dedi ki...

Öğretmenim, öğretmenim bir annem de sensin benim :P Öğretmenim , öğretmenim bir babam da sensin benim. Öğretmenim öğretmenim bir oyuncağım da sensin benim. İlim irfan işleri tuhaf şeyler vesselam.

Hacer dedi ki...

:D

Ufuk Ilter dedi ki...

İyi bi öğretmen ol.. Bütün ömrün boyunca bir ya da iki tane iyi öğrenci yetiştirsen, iyi bi öğretmen sayılırsın bence..

Hacer dedi ki...

amin.Bence de.

Adsız dedi ki...

Hellо there, just beсame alert tо youг blog thгough Google, and found that it is гeаlly informative.

I am gonnа watch оut for bruѕsеlѕ.
Ι'll be grateful if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

Look into my site; Www.youtube.com