2009/05/17

4.ü olmuş. İçimde bi kıpırtı, yüzümde bi sevinç emmaresi var mı? Cıks. Bana hiç beni temsil ediyomuş hissi vermemişti zaten. Bu hissi veren biri varmıydı, olurmuydu, o ayrıca gıdıklanmalı gerçi. Şimdi işin duygusal, inançsal, ruhsal, vs. vs. yönlerini bi yana bırakalım (ki bırakamayız, onlar arada bi giyip çıkarabileceğimiz ekstra parçalarımız diiil, aslii parçalarımız!) san'atsal olarak da hiç bişi göremedim. Sadece sahnede nooolur benide bi yerlere koyuverin kaygısıyla yırtınan bi avuç insan. Yarışmadan çok kısa iki- üç parçayı izledim, ve önceki kaaatlerimle birleştirip şöyle diyorum. Çok kompleksli bi şovumuz var. Genel tavrımız bu. Şimdi nie biz diyorum ki ben. Onlar beni temsil etmiyo demiştim. Acaba seneye beni temsil edecek bi şarkıcı mı ayarlasak. Yine çoğula düştü cümle. Hani bi kaç kişi toplaşsak, hayır efendim, o , türkiyeyi temsil ediyo dediğiniz kişi ya da grup bizim dışımızdaki guruhu temsil ediyo "sadece". E, yani, böle bi konuda insan cakasını bozar mı kuzum. Sen aylardır sus sus, gel en luzumsuz meselede sohbet kaliteni kus:P Susmak ne kadar kaliteliydi oysa. Çok çok gizemli. Mütiş karizmatik. Hayal edebileceğiniz en kalite insan benim tabelasıynan birlikte arz-ı endan eder bakışlarda-zihinlerde, falan filan. Ama eder ve geçer. Sonra dier tabiat manzaraları. Sukut eden dier yeşil nebadatla birlikte kameraya el salla. He he. Aklıma ne geldi. Bizim küçük yeğen sokakta, parkta dolaşırken, sağda solda ekili, dikili yeşile çok saldırırdı. Yemek için diil tabii ki, koparmak için. Ben de ona rüzgarda kımıldaşan yaprakları gösterip, bak el sallıyolar teyzecim, sen de el salla, muhabbetiyle katliamı önlerdim. Zekiyim di mi bazen. Hem zeki, hem kaliteli. Bu yazı mı? Amaan canıım, "herkes" hata yapar, bu da onların:P

4 yorum:

SAKAR HAFİYE dedi ki...

O CAZIRTI KONUSUNDA KESİNLİKLE AYNI FİKİRDEYİZ. BİZ DE SİZDENİZ DEMEK İÇİN BU YIRTINIŞ NEDEN? NİYE ONLAR GİBİ OLMA ÇABASI VARSA Bİ YERLERDE...

Muhammed Yusuf dedi ki...

onlar onlar gibiler, bunda sorun yok da temsil ettiklerinin(!) büyük bi kısmı onlar gibi değiller. Garip olan onlar gibi oldukları halde çok kompleksli durmaları:) Ve kötü olan bizim adımıza çok manyak şeyler yapmaları. Hele şu güzellik kraliçesi zmbırtısı var ya, bundaki hinliğin, aşağılamanın nasıl farkına varmazlar anlamıyorum. Bunu acaba bi post olarak mı yayınlasaydım:P

fikriye dedi ki...

ya bana asıl komik gelen, herkes komşusuna oy veriyor zati diye her eurovzyn sonrası kendi kendine moral verme çabası içine giriyoruz.. peki niye bu kadar kale alıyoruz olayı onu anlamıyorum :))

Muhammed Yusuf dedi ki...

:) Onların yapabildiği herşeyi yapabiliriz a, ondan sanırım:P Feministlerin tavırlarına benziyo, kadın erkek eşit derken kadınların, kadınlığın canını çıkarıyolar ya. O misal, bizde yapabiliriz eksiğimiz ne derken bunlarda inancımızın, kültürümüzün, kimliğimizin canını cıkarıyolar.