Sokaktan

Ben bildiğiniz çocuklardan değilim. Yolun kıyısında bulmuş hayat beni. Kolumdan tuttuğu gibi içine almış. Boğulmuşum boşluğunda. Duvarlara yaslanmışım, taş olmuş bedenim. Duvarlara sığınmışım, taş olmuş yüreciğim.
Ben bildiğiniz çocuklardan değilim yani. Bildiklerim bilmediklerime bulaşmış, bilmemek kalmış adıma. Adıma iadeli taahhutlü bulmuşum hayallerimi. İçi boşalmış umutlarımın, dermanı kesilmiş. Yaya kalmış enginliğinde çaresizliğin, kaybolmuş.
Ben bildiğiniz çocuklardan değilim işte! Bilmiyorsunuz beni. Ben bilmediklerinizi bilmiyorum ve bildikleriniz de bilmiyor beni. Bilinmiyorum ben. Çocuklar babında anılmıyor adım. Kaydım düşmülmemiş hayat kitabında. Bi levhaya iliştirilmemiş namım. Aranıyor denilmemiş akabinde resmimin. Bilmediğimce bilinmemişim. Bildiğimce kaybetmiş bilmişliklerim beni.
Bildiğiniz çocuklardan değilim. Bildiğiniz çocuklar nasıl. Neden gülüyorlar örneğin. Ne söylüyor onlara hayat. Kollarından tutup çektiği yol yutmuyor mu onları. Ellerini koyacak yerleri var mı. Gözleri yitiyormu bitimsiz bi boşlukta. Hayalleri iadeli taahhütlü geri geliyormu adlarına. Dizlerini parçalayan kaldırımları tekmeliyorlar mı. Sarılıyolar mı yoksa acılarına. Solukluyorlar mı soğuğu, yutabiliyorlarmı acıyan yerlerini. Kemirebiliyorlar mı hayat damarlarını. Sıfırda donmadan kalabiliyolar mı.
Bildiğiniz çocuklardan değilim demek istiyorum. Anne yoksa çocuk olmaz. Başımda ısınan bi el yoksa yani. Yanağımı kurulayan bi el! Yüzümü dayayacağım bi el yoksa. Sırtımı sıvazlıyacak bi el ... Yoksa bi el ... toprak kokulu. Yemek kokan sıcak bi ev yoksa ya da. Adımı özel sıfatlarla süsleyen sesler ulaşmıyorsa kulağıma bi de . Yakın bulmuyorsa beni kimse soyuna. Yanımdan geçerken gözlerime sevgi bırakmıyorsa hiç kimse. ben çocuklardan değilim!

Yorumlar

Hacer dedi ki…
:S evet denizim.
eyyvallah nurcuum;)
Hacer dedi ki…
we a.s eyvallah daaa, bu ne demek şimdi:)
mustafacan dedi ki…
bildiğimiz bir çok çocuk gibisin amahiçbiris değil. parça kısım kısım paramparça...
Hacer dedi ki…
:D heyt beaa dostlarımm bennnimm:)pc im uyuyo bende yüzüyorum çok meşgulüz bu yaz:P yazıcam az kaldı;) aslında yazdım da evde kaldı:P
bu yazı anlaşılmamış. burdaki çocuk ben değilim. sokaktan yazıyo başlıkta. sokaktaki çocuklara paralel bişiydi bu. neyse açıklama yapmak her zmn sıkıcıdır yazılar için. bırakmalı, herkes ne istiyosa onu anlasın;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cık cık...