2009/09/20

Geldiiiiiiiiiiiiiim. Sevindin di mi? Ben de. Ramazan yine bitti:S Bayram yine geldii:) Ramazanın bereketi, bayramın huzuru bizi bırakmasın. Biz de onu. Bırakışmayalım emi:P Manyak hacer. 16.ı hobi çarptı, saçmalıyorum. Dilime yapışan nebati yağ tadı midemi bulandıra bulandıra zorla yiyorum, sanki vacip :P Ülker nasıl böyle bi çikulata yapmış hayret. Çocukluğuma dair pek çok manzarada renkli pozlarıyla hafsalamda yer edinmiş olsa da kötü bi çikulata. Hoş, ol zemanlar ben fakir ve sair fukara adı çikulata olan herşeye saldırma temayülü gösteriyorduk. Taştan yumuşak ne ise :P Ne ise ne canııım.
Ramazana dair, sele dair:( , Kadir gecesine dair ... ve kapımıza dayanan hırsızlara dair hiiiç bişiy yazmamışım. Bunlar yazmadan geçen vaktin mühimleri. Yoksa çoook şey var, misal, kuzu kamyona kamkikondan sonra gagayon demeye başladı, dier köpek dişleri henüz çıkmadan zihnimizi, ruhumuzu lime lime etmeye başladı bile:P falan filan.
Hırsız vakıasını yazayım, hem uyarı olur. (Aman da aman, mesaj kaygısı da güder olmuş (!)) Bi- iki hafta önce gündüz 3-4 suları, kuzu uyuyor, anacığı da ütü yapıyor. Ol vakit dışkapının dışından demir sesleri gelmeye başladı. Ben uzun zamandır teyakkuzdayım, çünkü karşı komşum, canciğerim evde yok. Ve bi 5 ay kadar çok seyrek gelecek. Her sese, bakıyorum, her geçeni süzüyorum filan:P tam bi kapı bekçisiyim yani. İşte o sesleri duyunca hemen kapı deliğine dayandım, delikte bişi var, göremiyorum. Küçük kaynım( henüz bi velet) kapıyı çalarken şaka kabilinden parmağını kapı deliğine filan koyar. Önce o mu diye düşündüm. Sonra delikte ki şeyin parmak olmadığını farkettim. yan tarafından koridoru görebiliyordum. Işık yanıyor ve bizim kapının önünde kısmen eğilmiş bi delikanlı var. Kafamda bi ampül çaktı:P Hırsız bunnaaaar. Kapıyı açıp yakalasam mı die düşündüm yan yana duruyoruz aslında, aramızda sadece bi kapı var. Ben kapıya dayanmışım ,o da ... Sonra kapıya dayanan adam çalmaktan fazlasını (Allah korusun) göze almıştır die düşündüm. Manyaklık işte, içerden kapıya şöyle bi vurdum. Anında koşuşturup gittikler. Hemen kapıyı açtım ama çoktan iki kat inmişlerdi. Ruhu aradım. Birine söylesin, yakalayalım die:) Ama mümkün diildi tabi. Kapıya vurmadan polisi arasaydım yakalanırlardı ya, yakalansalar ne olacak, kısa bi süre sonra çıkacaklar. Bu bizim apartmanda gerçekleşen 6.ı hırsızlık girişimi. 4.ü başarılı olmuştu:( Onlar gittikten sonra kapının deliğine (muhtemelen tükürükle) küçük bi kağıt yapıştırdıklarını gördüm. Ben hala bizim evi soymaya çalıştıklarını sanıyorum. Bi süre sonra karşı kapının alt kilidinin dışını kopardıklarını farkettik. Sonradan anlattılar bu iş böyle yapılıyomuş zaten. Sesi duyup delikten bakıcam, karanlık olduğunu görünce bizim kattan değilmiş diicem, onlarda işlerini görecekler ... İşte böyle.
Artık bayram. Mübarek olsun.

4 yorum:

SAKAR HAFİYE dedi ki...

HIRSIZLIK VAKASI İÇİN GEÇMİŞ OLSUN YA... KIL PAYI KURTULMUŞSUN.SES ÇIKARMAN İSABET OLMUŞ BENCE.
BİR KERESİNDE DE BİZ KURBAN OLMUŞTUK. O UMUTSUZLUĞU KİMSE HİSSETMESİN İNŞAALLAH.
EVET BAYRAM. GERÇİ BİTTİ ŞİMDİ. GÜZEL GEÇMİŞTİR UMARIM.

Hacer dedi ki...

Sağol cnm, size de geçmiş olsun, Allah korusun daim.
Güzel geçti:) Senin ?

SAKAR HAFİYE dedi ki...

ÇOK YORUCUYDU YA:) SONRASINDA MESAİ BAŞLADI. MESAİ BAŞLAYINCA DİNLENDİM RESMEN :)

Muhammed Yusuf dedi ki...

:) Çalışırken dinlenen ender insan:)