İnternet kullanım şeklim hayli değişti. Gece olupta kuzucuklar:P uyuyunca eğer sızmazsam internette dolanıyorum. Aklıma gelen bi ürünün peşinde sayfalarca dolaşıyorum. Satın almıyorum henüz a, bu şekliyle de keyif aldığımı söyleyebilirim. Yavaş yavaş alışveriş müptelası ev hanımı moduna mı giriyorum? he? Yoook bea, sadece bakıyorum. Ne alış var ne veriş. Bu daha çok yalnız kalma bahanesi bi etkinlik:)
Bi de Ben Bilal'e başladım.
Bi de kuzuya 2 yaş hediyesi masa sandalye arıyorum ve hala güzel bişiy bulamadım. İkea nın mammut takımının masa sandalyesi çok şirin ama masa çok büyük. Arıyorum hala.
Bi de hiçkimseyle konuşasım yok.
Bi de bi etkinliğe başlamıştım. 4.ü halkası önümüzdeki cuma olacak lakin ben hala bi kere katılabildim. iki haftada bir 2 saatlik bişiy. Günler boyu hiç bi engelim yokken inadına gibi tam o gün ve o saatlerde engeller çıkıyor. Bu haftada Halam hacca gidiyor. Kanadadan tr ye ordan mekkeye gidicek ve benim onu görmek için 4 saatim, gidiş yönlü girişi hesabedersek 2 saatim var ki bu da tam sözkonusu etkinliğin saatine tekabül ediyor. Zaten bıdıkla hava alanına gidemem. Etkinliğe katılsam, eve dönüp kuzuyu uyutup yengesine bıraksam (tabi evde olucaksa) sonra havaalanına gitsem belki halama camdan el sallayabilirim. :P Dönüşte halam kafamı kırar kesin:P E, halalar ne içindir:D
Varya, balkonda beni bekleyen kabuklu fındık hala bekliyor. Aksi gibi kuşlar da fındık yemiyo:P Küflenmemişte. İnatla bekliyo, ne sabır:P
Bi de gün geçtikçe uyanıp ayaklanan çevreci kimliğim bitkisel atıkları kompost yapmak istiyor. bitkisel atıkları geridönüştürme işleminin adı buymuş, kompost. trt 2 deki bişey yapmalı da izlemiştim. Kağıt ve plastikleri bi süredir ayrı biriktirip temizlik arabasından önce bi geridönüşüm toplayıcının farketmesi duasıyla çöp biriktirme noktalarına bırakıyordum. Bu bile pek bi zor oluyor. Muftak balkonu çok işe yarar böylesi bi icaraatta. Bi de kompostta açığa çıkacak toprağı 4.ü kattan aşağı indirmenin zorluğu vs de düşündürüyor. Keşke belediye böyle bi proje başlatsa. Geri dönüşebilenleri biz ayrı renkli poşetlere koysak. Onlarda ayırıp satsalar. Kompostu kendileri yapsa, toprağıda satsalar. Hem gelir de olur. He? Geri dönüşebilenler çöp kutusu taleb etmiyorum, çünkü en azından bu muhitte hiç işe yaramıyacağını biliyorum.
öyle işte.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cık cık...