Alıştırmalar:)

daha yeniyim. çok da anlamıyorum ne ne işe yarıyo:)yeni bi msj için nereye tıklayacağımı kestiremedim :) çok geç öğreniyorum di mi. bazen öğrendim dediğim şeyleri bile öğrenmediğimi çok çok sonra farkediyorum. Öğrenmekle iş bitmiyo bazı konularda. kabullenme yada ne biliyim alışmak falan da lazım. En sıkıntı çektiğim kunulardan biri de işte bu. Alışmak. öyle zor bişeyki. alıştığım şeylerin değişmesi bi yerlerimin kopması, bi şeylerimin kaybolması gibi. Hayati bazı damarlarımın geçici (ya da kalıcı) olarak servis dışı olması gibi belki :P Oysa ne değişkendir hayat. öyle yaslanıp seyredeceğimiz bi flim diil bu. arkamıza yaslanıp yaşayamayız. Anların mustakil hayatlar tarzı tükendiğini sık söylüyorum sana. Ama bunu anladığımı sanmıyorum:( Anlamış olsaydım hiç bir şeyi uğurlama konusunda bunca isteksiz beceriksiz olmazdım. Oysa ben değil uğurlamak gömdüklerimi bile mezarlarında çıkarıyorum defaatle. Bazen yanımda cesetler taşıyomuşum gibi geliyo (çünkü öyle). çok baştayken, sondan bahsetmek kabalık gibi görünebilir. ama merak ed,iyorum, burayı gömeceğim zmn ne kadar yakın:) ya kendimi gömeceğim zmn? gece şimdi. ramazan.uzun zmn oldu geceyi dinelimiyorum. onun için sana şimdi ondan bahsetsem eski bi dosttan bahsetmek kadar uzak şeyler söyliycem. yada mütekerrir şeyler. sesi yok ama gecenin. çünkü benim kulağım onda değil:) ne demiştim 'insanlar dinelemdikleri için gece ıssız' Ya da şöylemi demiştim. 'insanlar ondan kaçtıkları için ıssız gece' evet böyleydi:P sonra devam edicem inş.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cık cık...