dokunamazsam kayboluyorum

Burası ben. 1.65 lik bi rakımdan bakıyorum hayata. denize sıfırsam. gözlerim deniz. içim deniz. martı kanatlarım var gökyüzünde. denize sıfırsam. bi de güneş varsa batımda. batıyorsa içime, sararır yüzüm. kızaran sularıma hüzün çöker, sararır yüzüm.
burası ben. dokunmazsam kayboluyorum bazen. kumsalda izlerimi görmeliyim arada, varlığımın kanıtı. dalgalar boyu siliniyorum sıkça. ruhumun dalgaları siliyor beni. bi yarım ıslak. bi yarım güneşte kavruk... biraz rüzgar, biraz mehtab düşmüş tenime. nereliyim bilmiyorum. hayat tuzlu geliyor. biraz yosun kokulu. martı çığlıklı, balık kavgalı. fırtınalı... yakamoz da düşüyor derinlerine arada; uyanıksam görüyorum.
burası ben. yorgun bakıyorum. yorgun duyuyorum. yorgun yürüyorum. sürükleniyor izlerim; siliniyor ya badehu. dışıma bakıp duruyorum. kollamaya çalışıyorum sınırlarımı. izlerimi bile... silinsede. biliyorum yani bastığım yeri. tam şurada bi martı gördüm. tam şurda bi yangeç koşuşuturdu dalgayı. şurada yıldız, şurada ay gördüm, falanca filanca gecelerinde. isim koydum sıcaklıklarıma. mevsim dedim. fırtınaların şiddeti malum. buz kestim. morardı yüzeyi dış cephemin:P Yanına çöktüm çoğu topuklarımın. kokladım bastığım yerleri. düşürdüklerime hem zeminde ağladım; yitiklerime, gömülerime.
yani burası ben. buradan bakıyorum hayata. hayatıma. sürünüyorum. yürüyorum. koşuyorum bazen. gözler görüyorum. ayak izleri. bazı gönüller... bana mahsus haller, sevgiler hatta. ama... dokunamazsam kayboluyorum bazen.
(sezen aksu- gülümse)

Yorumlar

Hacer dedi ki…
eyvallah :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cık cık...