2004/12/10

burdan...

Çalışmaya başlıycam yakında:) alışık olduğum bi iş bu:) ama iş diye görmeden yapmıştım. bu çok deiştiriyo. zaten niyetler işlerin tadlarını yoğunluklarını kokularını etkileyen mühim noktalar:) bi iş nası kokar demeyin:) bu iş güzel kokuyo onu diyebilirim. sıcak kokuyo. tadı neye benziyooo? başlıyınca diyebilirim ama şu an iyi gibi:) uff ben bile dayanamıycam artık bu muhabbete:D
dün Mehmet bana pc sinin kapılarını açtı:) yannış cümle. dün, kapısı bana hep açık olan Mehmetin pc sinden 5 ensturmantal yürüttüm:P bu doğru cümle:) yansımalar. kaset formatında çok çok dinlemiştim. ama pc de dinlemek daha güzel oluyo ve özlemişim:) sağol Mehmet. bu gece unutmazsam biraz daha alıcam:) gitar doğulu bi çalgı. şu an batı sahip çıkmış olsada. gerçi çoğu şey öyle di mi:) medeniyet doğuda parlamış. bu doğu batı tabiride azıcık yaş oluyo:) kime göredoğu kime göre batı filan diyebiliriz yani devamında:) ama demiycem şimdi. trompet de doğulu bi çalgıymış. buna şaşırmıştım cidden. o tarz çalgıları pek sevmiyo gibiyim. saksafon vs. beni pek etkileyemeyen sesliler. ama ney ve gitar birlikte hakikaten rüya gibi oluyor:)
Ve kedilerim. Büyümüşler görmeyeli:) minik adı gibi minik ama hala. en minkleri o:) daha az ayak altındalar artık. kapı pencere tırmalıyolar. bazen sanki koca bi fare pencereyi kapıyı kemiyomuş gibi sesler duyuyorum:D o kadar çok yemek yiyolar ki:)
ben klasik formatta günlük yazamam zaten:) yazıncada böyle kopuk, tadsız oluyo:) gerçi bunlar bile sonradan okuyunca güsel geliyo insana. yeğenimin günlüğünü okudum:)o okuttu. çocukken böyle bişey yapmadığıma gerçekten üzgünüm. daha sonra yapmadığıma da.. çok geç kıymet verdim yazmaya. mektuplaşarak başlamıştım:) hala da devam ediyor bu zevkim. kayıtlar çok önemli zenginlikler. Bi çocuğa kazandıralcak en güzel şeylerden birisi yazma sevgisi. ama hatırlıyorum ben yazmaktan nefret ederdim:) yazım böyle abuk subuktu:) kuzen öyle diyodu; çocuklara yazmayı öğretirken nefret ettiriyoruz. onlar yani:P onlar= öğretmenler :P eğitimde genel eksik bu zaten sevgiden soyutlanmış bi sistem var. yüreğimiz değmiyor öğrendiklerimize:) ezberlediklerimize mi deseydim!
çok güzel zevkleri var Hümüşün. kitap okumayı, yazmayı seviyor. dergi takib ediyor. birilerinin önermediği şeyler yapabiliyo. Odasında duvar gazatesi var. bunu annesinden görmüştür gerçi:) olsun. mektuplaşıyoruz sonra. bulmaca çözmeyi filan seviyor. 8 yaş için güzel şeyler bunlar:) pc de günlük dosyası yaptık. orda da yazıcak artık:) belki bi gün Hümüşe de blog açarız:) fonda yansımalr vardı. adlarına bakıyım:) sezeniş. göç. dierinde yansımalar yazıyo sadece:) ağıtı ayırdım. onunla günlük yazılmıyo. başka şeyler çıkıyo yazarken. alttaki başlık gibi yani:)

2 yorum:

Mehmet OZGAN dedi ki...

Merhaba abla;

Sen de cok saol. Bu isi sen olmasaydin zaten ogrenemezdim :)
Tek kullanicim sen olsan da yine de sanal aleme bu tur bir giris yaptim ;) Hem tek kullanici oldugundan bir cok kapiyi acik biraktim sana, kafana gore takil iste.
Haa aklima bak ne geldi, yaw millet bilgisayarima kimse girmesin derken ben milleti bilgisayarima aliyorum ya, bu garip bi durum galiba:P
Daha istedigin bir cok seyi hdd icinde bulabilirsin. ;)

Saygilar ve Selamlar abla...

Mehmet OZGAN dedi ki...

Merhaba abla;

Sen de cok saol. Bu isi sen olmasaydin zaten ogrenemezdim :)
Tek kullanicim sen olsan da yine de sanal aleme bu tur bir giris yaptim ;) Hem tek kullanici oldugundan bir cok kapiyi acik biraktim sana, kafana gore takil iste.
Haa aklima bak ne geldi, yaw millet bilgisayarima kimse girmesin derken ben milleti bilgisayarima aliyorum ya, bu garip bi durum galiba:P
Daha istedigin bir cok seyi hdd icinde bulabilirsin. ;)

Saygilar ve Selamlar abla...