Lakırdıyorum:)

Dün akşam Cennetin Krallığını izledim.-dik yani:) Bazı alışkanlıkların yoksunluğunun rahatsızlığı vardı ama iyi bi seyirdi:) Özel salonların benim gibi sıradan birine göre olmadığını farkettim:P Hehehe. Kocaman bi koltukta iki kişi oturduk. Hatta "bi bilet az alsaydık", "bu koltuğa 3 kişi sığardı .Ya da bi kişi daha getirseydik" tarzında bi muhabbet oldu:P İnsanın sinema izlemekten çok uyumak konusunda yoğunlaşabildiği yumuşacık derimsi koltuklardı:P Filim sonunda accayip yorgundum:P kılıç kalkan, çığlık sesleri... yollar filan falan. Aslında bu flimle ilgili bişiy yazacak havada diilim. Daha çok matrayasım geliyo:P Flimde en etkileyici bulduğum sahneyi düşünüyorum da... Seyir sonrasında çok fazla şey kalmadı bende. Genelde güzel tümceler, çarpıcı yorumlar, görüntüler filan avlardım. Ben koltuklarda asılı kaldım:P Ya bi de sinema karşı bakışla seyrediliyo, ben yan yan bakıyodum:P Karşıdan bakan şanslı arkadaşa soralım:P Nasıldı filim? Etkileyici karekter yazıyım bari:P En çok baş rolü sevdim diil:P Kral iyi bi tipti ya.İnsanların birlikte yaşarken ortak pek çok dalları var. Sık sık bunların dikkate alınmamasından yakınıyorum:S Ne güzel bi ülkede yaşıyoruz dan çok, ne kahraman bi ırkım var. Birlikte nasıl iyi yaşarızdan çok, tek başıma nasıl durabilirim, kalabilirim bakışları. Burda insan olmak önemli diyorum. İnsan kalmak. Ben andımızı(!) okursam kalabalıklara karşı, başkaları da andlarını okuyacaktır. Bu ellerini uzat değil, benimle döğüş çığlığı:) Dedim ya çok ciddi şeyler diyebilecek halde değilim:) Bu kadar lakırdamak yeter:) İzleyenlerden nasıl bulduklarını duymak isterim;) Commente e tıklıyın:)
Bu sıra sık sık yaptığım gibi (sevgili, azize, minicik, biricik, canım, canım, canım ... kızım da çok beğendi:P) Enya-Only time dinliyorum, ama bu remx i.

Yorumlar

Hacer dedi ki…
Var:) Masal okumuyorum bu kez:P

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cık cık...