2005/12/19

10 küçük mutlukluk mu? Mutluluklar hep büyüktür oysa...

Hiç mutluluk hatırlıycak durumda diil gibiyim:) Hastayım ve az önce biri canımı sıktı. Mızmız haceer! Tamam, yazıyorum Emine.Böööö!
1- Ben bişiy yaparken kimse bana bulaşmıyınca mutlu oluyorum (ama küçük sayılmaz)
2- Kumsalda olmayı seviyorum. Bağıra bağıra şarkı söylemeyi:) Denizin içinde olmayı yazmıyım, çünkü o fazla büyük bi mutluluk:)
3- Hatırlanmak da mutlu ediyo.
4- Çikulata yemek ( bu da küçük diil kiiii)
5- Çizgi flim seyretmek ve bunu kimse kanalı değiştirmeden, birileri gelip seyri muhabbetler, istihzalar vs ile bölmeden tamamlayabilmek!
6- Fotoğraf çekerken mutlu oluyorum
7- Fotoğrafları bastırdıktan sonra da mutlu oluyorum.
8- Biri beni arıyınca mutlu oluyorum
9- biri mail yollıyınca da oluyorum.
10- Hatta inanamazsın, biri bloga yorum ekliyince, biri msn de ileti yollıyınca bile mutlu oluyorum! :)

Dedim ya canım sıkkın:S Hatırlayabildiklerim bunlar. Sensin sobe.

6 yorum:

emine dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
emine dedi ki...

teşekkür ederim hacer hanım. ebelememe karşılık vermende beni mutlu etti.

gülsüm dedi ki...

ne güzel mutlu mutlu yazışıyorsunuz.mutluluklar bayanlar!

Hacer dedi ki...

Niye herkes somurtuyor banaaa:((

serkan dedi ki...

aman bi yorum ekliyeyim :)) bir yoruma bir mutluluk büyuük kazanc:) Kar oraı baya yüksek yini:)

Hacer dedi ki...

Bi yorumla kıvrılamayacak durumlar vardır. Nerden aklıma geldiyse bu cümlede şimdi böle gece gece:P bilmiyorum ...