2009/04/15

Aslında alışılmış şeyleri severim. Tanıdık olmak korunma kalkanlarımı dinlendiriyor sanırım:P Ama bişeyin sık olması bende de bi çok insancık gibi bıkkınlık doğurur.
Tam hatırlayamamakla birlikte yaklaşık bi ay önce, artık klasik ayva tatlısından sıkıldığım için güzel arkadaşımın blogunda bi alıntı olarak kaydettiği orjinal tarifi denedim. Aziz Ruh beğenmez die düşünmüştüm a, yenilik işte. Ruh çok beğendi. Hatta sonraki günlerde haftada iki keze varan sıklıkta mezkur tatlıdan yapmak zorunda kaldım. Öyle ki ünü apartmana yayıldı. Bi tepsi de üst kata (ailenin akşamları buluştuğu merkez daire:) ) yaptım, parça pinçik tek sunumluk sair komşucuklara ikramların dışında. Yani artık çok sıkıldım. Gıcık oldum. Ayva tatlısı tüm lezzet ve nefasetinden soyundu, yumurta kokan bıktırıcı bişiy oldu.
Yeni bi ayva tatlısı tarifi arıyorum:P Bilenlere hayır dua vaadiyle duyrulur:)

2 yorum:

SAKAR HAFİYE.. dedi ki...

:) ORİJİNAL Bİ TARİF BİLMEK Bİ YANA, BEN BURDAKİ TARİFİ ALICAM SANIRIM :)

Hacer dedi ki...

:) Al bakalıııım, başına gelecekleri bilmiyosun tebi:P Bi ay sonra bu tarifi gün aşırı pişirmekten yırtmak için nasıl deforme edeceğini planlarken bulacaksın kendini:P Afiyet olsun cnm;)