Ne desem bilmiyorum sevgili günlük. İnsanın boğazının ayarı yok! Bu akşam söylemesi ayıp derler a, -fiildeki ayıbı halen çözemedim- hamsi kuşi yapmıştım. Aslen buna hamsi kuşi denmiyormuş a biz öle diyoruz. Yani, hamsileri kılcıklarından ayıklayıp tuzluyosunuz ve iki hamsiyi birleştirip mısır ununa bulayıp kızartıyosunuz. İşte ondan. Harika oluyo. Çıtır çıtır. Aslında az yediğimi düşünüyorum ama mide bulantısından uyuyamyorum. Hala mı erimemişler. Zehirlendim desem hamsiler tazecikti. Belkide kokuyu duyup canı çeken ve kim kızarttı şimdi bunu die ah vah eden birinin ahı oturmuştur mideme:P Biz öle yapıyoruz çünkü. Nefis bi yemek kokusu duyunca iştaha geliyoruz. Bi de zahmetsiz yemek a, kokusu bi ayrı leziz oluyo keratanın:P Bi obur gibi yazıyorum:) yemek lafı bile midemi bulandırıyor oysa.

Bıdığa çok soru sorduğumu farkettim. Onunla çok konuşuyorum. Ve bunların yarısından fazlası soru. Bunun için sanırım anlaşılmaz bi sürü şirin sesin ardında mı ve soru işaretlerini anımsatan bi melodik ses ekliyor bıdığım. Bir soru canavarı yetiştirdim sanırım. Konuşması belirginleşmeden sormaya başladı bile:)
Geçen gün anlaşılabilir bi soru farkettim konuşmasında. Bu sıra çok sık korkuyor. Korkunca kucağıma sığınıp sesin geldiği yöne elini kolunu sallayarak bıdı bıdı konuşmaya (genede soru sesli) başlıyor. Yine ses oldu. kucağıma doğru seyirtti. Ben de gayri ihtiyarı " korktun mu dedim" sonraki onlarca cümlesi bu sorudan oluştu:) Çok şirin söylüyor:)
Bazı sorularıma da başını sallayarak cevap veriyor. Bu gece bahçesinin etkisi sanırım.
Kriz anlarında- ki giderek daha sık oluyorlar- aklıma gelirde bi el kuklası ya da parmak kuklasını kullanarak onunla konuşursam vaziyyet düze çıkıyor. anasının sözünü dinlememekte keçileşen o hırçın velet aynı söz bi fil, geyik ya da tavşanın ağzından çıkınca sırıtarak koşuyor ve onlarla oynamaya başlıyor. Saygısız şey:P Bebeklerle harika oynuyor. Çok nefis çay yapıyor. Bi de altlığa itinayla bardağı yerleştiriyor ki! Dökmeden anacığına ikram ediyor.
Bi de sevgili günlük, bıdık legodan yükseltilerimizi yıkmayı çok severdiya, iş değişti. Artık o legolardan yükseltiler yapıyor. Yıkmadan yapınca elllerini çırpıyor:) Bunu benden öğrenmedi. Burası giderek bıdığın güncesi gibi olmaya başladı. Güya ayırmıştık:P

Artık uyumayı denemeliyim

Yorumlar

Siyah elma dedi ki…
HACER, GÜN GEÇTİKÇE ÖYLE ÇOK DEĞİŞİYOR Kİ İNSANIN AKLI ALMIYOR. DÜN İĞNECİDEN ÜRKEN CİVCİV, BUGÜNLERDE KENDİSİNİ PEK UMURSAMIYOR MESELA. ŞİMDİLERDE SÜPÜRGELİ KADIN VAR. ONU SANIRIM MASALLARDAKİ CADI KADINDAN UYDURDUM. ONUN EGEMENLİĞİ NE KADAR SÜRECEK, GERÇEKTEN MERAK EDİYORUM :)
Hacer dedi ki…
heee:) Sen mi korkutuyosun civciviii? Kötü anne:P
Ben ürkmesin die nerdeyse herbişeyin parmak ucuyla yüzleştiriyorum onu:P Ama yine de ürkek.
sevgiler;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cık cık...