2009/06/19

Bugün kuzumu brandadan imal fileli, bol toplu zıplamalı filan, -he bi de yarım saati 4 tl olan(!)- oyun platformlarından birine götürdüm. Daha önce de gitmiştik, çok seviyor. Bizimkiyle birlikte üç çocuk vardı. Bi de ben. Dier ebeveynler çocuklarını dışardan gözlemeyi tercihetmişlerdi. Zıplanan yerde 5 yaşlarındaki erkek çocuk zıplıyordu, bizimki de kahkahalarla ona eşlik etmeye çabalıyordu. Tebi zıplayamıyo henüz. Nedense dieri bizimkine kıl oldu. Bi iki ayağına bastı, ben kuzuyu korumaya çalışınca da iki eliyle itip, "ben artık bebeği sevmiyorum, gitsin" filan dedi. Ben de " ona zarar veremezsin" dedim yumuşakca:P ve kuzuyu uzaklaştırdım. Bizimki anlamıyo tebi, illa piskopatın yanına gidicek. Az sonra da kendileri gelip " bebek gelsin, ona bişi göstercem" dedi (osmanlı tokadı, çimdik, uçan tekme filan mı:P) Ben de " ona zarar veriyorsun bebek gelmiycek" dedim. Biraz zalimane oldu ama bi anda diyiverdim işte. Zaten tınmadı beyfendi ısrar ettti. Bu sırada nihhayet mezkur çocuğun annesi mevzuya kısmen uyanıp (tabi yanlış cihette...) oğlunu kanatları altına aldı:P "oğlum yandan geç zıplamak istiyorsan" sonra bana dönüp "bebeğe zarar vermez" dedi. Hedi ordan! Ben de "ben zıplamasına engel olmuyorum. O bebeği çağırıyor, ona cevap veriyorum "felan die geveledim. Neise kapışmadan ayrıldık, başka bi köşe de oynatmaya koyuldum kuzuyu. Fazla sürmedi üçüncü çocuğun -ki kız evadıdır kendisi- oyununu bozan sabık erkek çocuğu hak sahibinden okkalı bi şamar yedi, ve ensesini oğuşturarak uzaklaştı:P Kaderin sillesi denen şey bu mudur:P
Gaddar Hacer:P

2 yorum:

SAKAR HAFİYE dedi ki...

AYNEN BUDUR!
:)) EĞLENCELİ Bİ SEYİRLİKMİŞ.

Hacer dedi ki...

:) hoş geldin azizim:)