Lakırdı-yorum

Ben neden düştüğüm yerlerden çıkamıyorum ki? Aylaaar geçiyoooor, bakıyorum hala aynı noktada cebelleşiyorum.
Sorun halletme yetisi: sıfır

Boş veer diyorum, takılma. Odak ayarı çekiyorum, sanki gidiyorum yolumda. Aylaaar geçiyor bakıyorum, merceğim aynı karanlık pozun ışığını emiyor:P
İleriye bakma yetisi:sıfır

Yine sınıfta kaldım. Şimdi saat çok geç olmasaydı sana karnemin moral bozucu bütün ayrıntılarını dökerdim. Ama saat çok geç. Çok geç die bi saat yok biliyorum. Ayarlanmış vaktin gerisinde kalınca çok geç olur. Oysa benim bu iş için ayarlanmış bi vaktim yok. O zaman bu iş için çok geç ne demek? Çok uykum var günlükçüm benden sana muhabbet yok demek. Ne kısmetsizsin. Günleer boyu yapayalnız. İki çızık için ne özlemler çekiyorsun. Ama iyi günlerin de oldu. Bi post için 10-15 yorum aldığım zamanları bilirim:P Sonra şükret, kapına koca bi kilit vurup alıp başımı da gidebilirimdim di mi? Şu başını alıp gitmeler çok şeker ya. Zıttını düşünsene... Koyup başını gitmek. Böyle bişiy yapan insan sonra yanından gittiğine şöyle der sanırım: aklım sen de kaldı:P Çünkü başı da onda. Bi de "aklım başımdan gitti" var ki o hernekadar başka bi kullanımla meşhur ise de şuan anlamsal olarak bana çok uyuyomuş gibi geldi. Ve bu yazı giderek daha kötü bi hale geliyor. Ve nokta koymayı bilmek hakikaten bi ustalık. Ve nokta.

Yorumlar

Siyah elma dedi ki…
:))) BENCE ÇOK HOŞ Bİ POST OLMUŞ. KLAVYENE SAĞLIK :)
Hacer dedi ki…
Eyvallah:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cık cık...