Bir Sevda Masalı(!)

Bu gün Eski defterleri karıştırıyordum:) Sanırım 2000 de biradyo Proğramı (incir çekirdeği) sebebiyle yazdığım bazı matrak yazılar ve şiirler buldum. Buldum derken biliyordum, ama tekrar okumak beni keyiflendirdi:) Şimdi bahar ya hani. Hani genelde yazıcıların aşksal muhabbetler ettikleri bi ay:P Bu babdan olarak onlardan bir kaçını buraya yazıcam:) Aşkı ti ye almıyorum içimde. Lakin aşk denilen öyle manzaralar görüyorum ki, ciddiye alamıyorum hiç birini:) Bunlar onlar için olsun. Hani bazı şeyler dileklerle bitirilir ya, bende öyle yapıyım:P Asli aşkı bulmamız niyazıyla:)
Bir Sevda Masalı(!)
Bi sevda masalıydı bizimkisi; sonunda gökten üç elma düşen ... Elmalar bilim adamlarına daha mı merhametli düşüyorudu ne? Yani biz Newton kadar nasipli değildik. Ya da bir-kaç yüzyıl farkla kaçırmıştık şöhreti. Başımızda zonklayan gerçeğin acısıyla ayıldık rüyalardan. Aşkımıza düştü elma ağaçlarının gölgesi.Düşenin dostu olmazdı bilirsin; olmadı.
Oysa... Oysa ben, tutmuştum bu sevdayı güzelim. Tutmuştum. Bu sene kapalı gişe oynamıştı yüreğimde. İnanılmaz güzel, inanılmaz romantik, inanılmaz acıydı. Yani, yani güzelim, aşkında senin kadar yalancıydı.Yatsı ezanlarına karışan bir mum ışığı titrekliğiyle çözüldü yokluğa. Oysa Edison elektriği, Tesla alternatif enerji akımını bulmuştu. Tabi bu da yalandı. İbni Temim bulmuştu ya elektriği, Rahmetli biraz dağınık bir insan olmalıydı. Buluşu muhtelif meayiş arasında meçhul olmuş, muzarisini çekmek yakın çağda Edisona nasip olmuştu. Şu muzarinin esneme payınıda hesaba katarsak, düşünsen herifin fırlama noktasını.
Ya da düşünme, yorma kafanı .... Yorma, ayrılık denen bu acı ve yorgun ruyayı. Buyur et burun ucuna, ağırla! Göz pınarlarımdan demir alan hüzne mendil sallarken sen, mukozasal bi tarzda gideceksin benden .... Çöpçülerin, seni bi selpak mendilinin müşfik sinesinde aşkımızla birlikte süpürdüğü geceye.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duacık