Yitikler

Benim gibi ağlayıp sızlanmayı seven birine göre bi başlık:) Bu yönümü aslen sevmeyip bolca tiye alsam da, çıkış noktasını safi buluyorum. Alışmanın zorluğu meselesi. Gidenlerin boşluğunun gittikleri zaman görülebilmesi:) Bi de ister istemez hatırladığımız, boşlukları bolca sancıyan(!) yitikler var:P Yitirdiğim bu tarz bişiy olmasaydı kesin, sözüm ona ağıtımsı bişiyler yazardım:) Ama bu başka:) Sözkonusu boşluğu bolca sancıyan şey takriben 25 yıllık bi dostum:P Şu an ol boşluk sebebiyle yemek yiyemiyorum:S Bu ayrığılın kötü kokulu ve iğrenç tadlı ve dahi ağrı kesici olmadan dayanılmıycak kadar elim olduğunu söyleyebilirim:P O benden kopmakla yokluğa karıştı. Ben ondan ayrılmakla acıya gark oldum:P Biraz daha gayret edersem çekilen dişi için şiir yazan ilk adem olucam:P Ah sevgili dişim! Boşluğun doldurulamayacak kadar büyük:P Yokluğun dayanılamayacak gibi; acı:P Beklemezdiniz sanırım, bu yazının bi müziği var:) hotel california. Sazla çalmışlar. Onu bana Zeynep yolladı:) Eyvallah. Dişimin acısı üzerine iyi geldi:P Ah... Dişim.. (Dama mı atsaydım? Bu yaştan sonra kargaların bana bi diş getirme ihtimali kaçta kaç:) Yaşlılık maskaralık! Baksanıza, kargalar bile ciddiye almıyorlar insanı:P Onun için sanırım, tüm yaşlılar dişlerini ücret mukabilinde dişçilerden alıyorlar:) )

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cık cık...