Çığlık


Foto: Hacer

Korkuyorum...
Ellerimi tutar mısın?
Sararmısın sevginle anne?
Bazen öyle kocaman oluyor ki hayat,
eziliyor küçük bedenim.
Çekemiyorum bu ağır acıyı.
Anlamıyorum hiç bir şeyin anlamını anne.
İstiyorum. istiyorum...
Yaş doluyor gözlerime.
Nasırlı ellerinle çaresizliğimi siler misin?

Vurdukça yüzüme hayatın ağır eli
cılızlığım siniyor her yerime.
Üşüyorum, titiriyorum, donuyorum anne.
Yüreğini yüreğime yorgan verir misin?

Çabuk unutuyorum belki.
Sıyrılıyor sevinçlerim acılardan.
Koşuyorum.
Gülüyorum.
Seviyorum anne.
Soluk yüzüm de sıcacık bi tebessüm,
sesimde gülücük olur musun anne?

Öfke yağıyor ha bire üzerime.
Neden, nereden bilmiyorum
Kaçıyorum, kaçıyorum ...
Kaçtıkça kovalayan bu bitmez çileden,
kurtarır mısın beni,
yanına alır mısın?
İçimdeki açlığı şefkatinle doyurup,
anneciğim bi tanem ...
yanımda kalır mısın?

*Bu şiirin müziği transacoustic (anathema)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cık cık...