Ben Rüzgarım

Sebebi yok rüzgarın, içime doldu. Sebebi yok. Neden demedim. Kucakladım serinliğini. Ruhuma taşıdığı rayihayı sevdim. Gonca gonca gül, ıtır, yasemin koktu.
Sebebi yok rüzgarın işte. İçimde buluverdim;kıpır kıpır rüzgardı. Niçin demedim. Benim içindi. Bana düştü rüzgar. Benim rüzgarımdı. Bilmiyorum zamanı. Belkide zaman rüzgardı.
Geleceğe uçurdu düşlerimi, poyrazdı. Fırtına oldu savurdu benliğimi; karayel... Sağanak sağanak akıttı gözlerimden içimin buzlarını; lodos! Sonra okşadı yumuşacık saçlarımı; meltem...
Sebebi yok rüzgarın içime doldu.
Sebebler aramıyorum. Sonuçlar kucaklıyor beni. Çepeçevre kuşatılıyorum. Niçin tutumaz beni. Neden kimse kim. Benim bi rüzgarım var. Hakikatli bi rüzgar ve bende! Ben rüzgarım belkide...

*Bu yazının şarkısı Özcan Deniz-Beni Affet.

Yorumlar

Hacer dedi ki…
Eyvallah canlarım:) Mina Senin de yüreğine sağlık;)
suspuss dedi ki…
'penceremin perdesini havalandiran ruzgar
denizleri kopuk kopuk dalgalandiran ruzgar

Gir iceri usul usul
beni bu dertten kurtar'

hos geldin.. bu yazilari ve bu yazilarin sahibini cok ozledik..
Hacer dedi ki…
ben de bu msjı yazanı çok özledim;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cık cık...