2005/09/26

Kaydı Düşüleeee!

:) Geç kaldım deme, ölene dek geç değildir;) Benimse bişey onun için yapılanlar da geç olamaz. Bendeyse ... Canlıysa ... Canlıdır;)
Güzellikler setredilemez diyorum:) Güzellikler bulaşıcıdır çünkü. Her örtüye bulaşır, delip geçer, tutuklanamaz. Güzeller saklanamaz fazlaca. Çabucak sobe yerler;) Ben geçen gün ( hiçte bileee, geçmediiii :) ) İki güzel sobeledim, ve bi sürü güzellik! Şehirlere anlam veren güzeller vardır. Bi şehre anlam verdiler işte. Ketumum, accayip susukun parmaklarım şu ara, içimdekini ifşa etmeyecekler gibi:) Kısa bi cümle olsun: Çok sevdim, çok seviyorum, çok seveceğim sizi, bulaştığınız zamanı, bulunduğunuz mekanı.Emine, gülsüm,sevgiler.

5 yorum:

emine dedi ki...

geç kaldın :P ama buralara gelmeye :) şehir güzeldi ama daha cok güzelleşti meydandaki havuzdan bir güzel geçti ,büyük cami güzel bakışlardan ...gönlüm muhabbet gördü uzakları yakınlaştıran gelişinle,iyi ki geldin dost-umm ...

gülsüm dedi ki...

bana söz kalmadı heralde...vardır da hacerden benim parmaklarımada ketumluk bulaştı,seven sevdiğiyle hallenirmiş ya :)bazı insanlar birbirlerini daha evvelden tanıyorlarmış gibi olur,alemi berzahta tanışmışız heralde derler ben de hacer için öyle söylüyorum biz alemi berzahta tanışığ dost ilan edilmişiz heralde.seni görünce yıllar önce görmediğim ve çok sevdiğim dostumun kokusu ve özlemiyle geldin...sende bir şehre anlam veren en güzelliksin.seni gördükten sonra ben niye bir sahil kasabasında yaşamıyorum diye nasıl hayflandım biliyormusun gıpta ettim hayır hayır haset ettim :)

Hacer dedi ki...

Ayyyh:$ eyvalllahh, iyi geldi :D ama ne demiştin, tam duyamadım bi daa söyleee Emine :D
eyvallah gülsümüm :D kıskaaaannç şeyyy:P

sabahnur dedi ki...

pisler.. hıh

Hacer dedi ki...

:)